...

Поръчка:

1. Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?

Да, за да пазаруваш от РЕНИ СТИЛ, трябва да имаш клиентски профил. Просто се регистрирай при нас безплатно, като използваш регистрационната форма или по време на поръчката си.

2. Има ли минимална стойност на поръчката?

Не, нямаме минимална стойност за поръчка при, но може да има минимална стойност на поръчка при определени методи на плащане или доставка – ще те информираме, ако тя не е достигната.

3. Как да поръчам?

Поръчката от РЕНИ СТИЛ е изключително лесна: След като поставиш желаните артикули в кошницата за пазаруване, чрез бутон „Завърши поръчката“ можеш да направиш своята заявка.

По време на процедурата на поръчка можеш лесно и удобно да създадеш клиентски профил, след което ще получиш автоматична регистрация а това ще ти носи много намаления и преимущества!.

 

След това преминаваш през три стъпки от процедурата на поръчване (адрес – начин на плащане – потвърждение) и можеш да завършиш своята поръчка.

Ние не предлагаме опция за поръчки без регистрация на клиентски профил, но за сметка на това, регистрацията е само с имейл адрес - получавате линк за вход като писмо или линк за задаване на парола по-късно.

4. Как мога да проследя поръчките си до момента?

След всяка поръчка ти изпращаме потвърждение на поръчката, което съдържа цялата информация.

Ако си влязъл в профила си, може да намериш преглед на поръчките, като кликнеш върху иконата на профила и след това избереш бутона "Поръчки".

На десктоп версията на нашия уебсайт може да намериш иконата на профила в горния десен ъгъл.

В мобилното приложение може да намериш иконата на профила в горния десен ъгъл.

5. Какви са мерките в см. на размерите ви?

Можете да ги видите за всеки продукт, като кликнете върху

screenshot 2022 12 14 at 5 58 59

Връщане и замяна:

1. Как да изпратя акртикулите за връщане?

За да върнеш даден артикул, можеш да използваш един от следните начини:

  • Заяви връщане на артикул по телефона като избереш опция 4 в менюто на телефонния център (082/518 020) 
  • НАПРАВИ ЗАЯВКА ОНЛАЙН като използваш формата тук {{ОТВОРИ ФОРМА ЗА ВРЪЩАНЕ →}} След като попълниш всичко и я изпратиш, ще получиш информация на имейла си до 10 минути за следваща стъпка, както и задължителния за подпис от теб "формуляр за отказ от покупка).
  • Използвай ЧАТЪТ НА ЖИВО, който се визуализира на всяка страница в сайта ни, в долния ляв ъгъл.

2. Мога ли да си получа парите ако изпратя артикулите с наложен платеж към вас?

Не, такива пратки няма да бъдат приемани от Рени Стил. РЕНСТАЙЛ ЕООД възстановява заплатени суми само чрез директен дебит (при плащане с карта) или чрез Банков Превод (всички др. случаи)

3. В рамките на какъв период от време мога да върна даден артикул?

Разполагате със 14 работни дни от датата на получаване на поръчката, в които можете да заявите връщане на сума.

Други:

1. В кои градове разполагате с магазин?

Рени Стил има добре развита мрежа от търговци - партньори в България. Благодарение на тях, можете да откриете наши продукти в почти всички по-големи населени места у нас.

  • За ваше удобство, създадохме инструмент с който лесно да намерите най-близкия до вас магазин.
КЪМ  "📡 РАДАРЪТ ЗА МАГАЗИНИ" ⇢

2. Искам да продавам продукти на Рени Стил в търговския си обект. Как да получа цени за покупка на едро?

Можете да получите списък с цени за продажби на едро + наличности в централния склад като се свържете с нас на имейл [email protected] или [email protected]

Ще получите въпросник, на базата на който ще ви бъде изготвена индивидуална 3-степенна оферта. Всяка от степените е с цена по-ниска от предходната, в зависимост от закупеното количество.

3. Може ли да ми ушиете индивидуално облекло (или някой изчерпан модел)?

Не, нямаме практика да създаваме дрехи по такъв тип поръчка. 
Причината за това е най-често липсата на същия плат, от който са били моделите (ако става дума за заявка на изчерпан модел) или защото проектирането на идивидуално облекло е твърде времеемко, а производството в малки количества води до твърде висока себестойност на крайния продукт (ако искате уникален модел).

Освен това, ние не сме оптимизирани и нямаме интерес в изпълнението на такъв тип поръчки, защото нашите цел и визия са в различна посока.

ПИШЕТЕ НИ Не намерихте ли отговор на въпроса си?

Обадете се

Въпроси -  - RenyStyle.bg
×