Зареждаща анимация

Поръчка:

1. Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?

Да, за да пазаруваш от РЕНИ СТИЛ, трябва да имаш клиентски профил. Просто се регистрирай при нас безплатно, като използваш регистрационната форма или по време на поръчката си.

2. Има ли минимална стойност на поръчката?

Не, нямаме минимална стойност за поръчка при, но може да има минимална стойност на поръчка при определени методи на плащане или доставка – ще те информираме, ако тя не е достигната.

3. Как да поръчам?

Поръчката от РЕНИ СТИЛ е изключително лесна: След като поставиш желаните артикули в кошницата за пазаруване, чрез бутон „Завърши поръчката“ можеш да направиш своята заявка.

По време на процедурата на поръчка можеш лесно и удобно да създадеш клиентски профил, след което ще получиш автоматична регистрация а това ще ти носи много намаления и преимущества!.

 

След това преминаваш през три стъпки от процедурата на поръчване (адрес – начин на плащане – потвърждение) и можеш да завършиш своята поръчка.

Ние не предлагаме опция за поръчки без регистрация на клиентски профил, но за сметка на това, регистрацията е само с имейл адрес - получавате линк за вход като писмо или линк за задаване на парола по-късно.

4. Как мога да проследя поръчките си до момента?

След всяка поръчка ти изпращаме потвърждение на поръчката, което съдържа цялата информация.

Ако си влязъл в профила си, може да намериш преглед на поръчките, като кликнеш върху иконата на профила и след това избереш бутона "Поръчки".

На десктоп версията на нашия уебсайт може да намериш иконата на профила в горния десен ъгъл.

В мобилното приложение може да намериш иконата на профила в горния десен ъгъл.

5. Какви са мерките в см. на размерите ви?

Можете да ги видите за всеки продукт, като кликнете върху

screenshot 2022 12 14 at 5 58 59

Връщане и замяна:

1. Как да изпратя акртикулите за връщане?

За да върнеш даден артикул, можеш да използваш един от следните начини:

  • Заяви връщане на артикул по телефона като избереш опция 4 в менюто на телефонния център (082/518 020) 
  • НАПРАВИ ЗАЯВКА ОНЛАЙН като използваш формата тук {{ОТВОРИ ФОРМА ЗА ВРЪЩАНЕ →}} След като попълниш всичко и я изпратиш, ще получиш информация на имейла си до 10 минути за следваща стъпка, както и задължителния за подпис от теб "формуляр за отказ от покупка).
  • Използвай ЧАТЪТ НА ЖИВО, който се визуализира на всяка страница в сайта ни, в долния ляв ъгъл.

2. Мога ли да си получа парите ако изпратя артикулите с наложен платеж към вас?

Не, такива пратки няма да бъдат приемани от Рени Стил. РЕНСТАЙЛ ЕООД възстановява заплатени суми само чрез директен дебит (при плащане с карта) или чрез Банков Превод (всички др. случаи)

3. В рамките на какъв период от време мога да върна даден артикул?

Разполагате със 14 работни дни от датата на получаване на поръчката, в които можете да заявите връщане на сума.

ПИШЕТЕ НИ Не намери ли отговор на въпроса си?

>>>> Стартирайте чат-сесия сега!

Обадете се

RENY STYLE BULGARIA Бихме искали да ви изпращаме известия, свързани с нови продукти и ексклузивни промоции. Съгласни ли сте?
Отхвърляне
Разрешаване на известия