...

Условия за доставка на стоки

Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез следните способи:

  • чрез куриерска услуга от трето лице (SPEEDY) за България
  • Лично получаване на поръчката от официалния шоурум в гр. Русе (бул. Липник №30)

Доставката се извършва до адрес на потребителя на територията на Република България, освен ако в сайта не е посочено друго.

Разходите за доставка се покриват от Потребителя освен в случаите на доставка на стоки на стойност над 115 лв., в който случай разходите за доставка се поемат от Търговеца.

Преди изпращане на поръчаната стока Търговецът има право да се свърже с Потребителя на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката.

Търговецът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.

Доставката се извършва в сроковете, описани под всяка опция за доставка в интерфейсния модул за поръчка. При извънредни обстоятелства Търговецът си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.

Доставката се извършва в сроковете, описани под всяка опция за доставка в интерфейсния модул за поръчка. При извънредни обстоятелства Търговецът си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.

Търговецът обработва поръчките в срок от 1 работен ден от извършване на поръчката. Доставката обичайно се извършва в рамките на обичайния в практиката срок съобразно с избрания способ за доставка.

Поръчаните стоки се доставят срещу подпис, като по-големите пратки при изпозлване на куриерска услуга се доставят до входа на сградата.

Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката ѝ и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.

При извършване на международни доставки, приложими са правилата за доставка и получаване на пратки на съответната национална пощенска служба, както и на съответното национално законодателство на държавата, в която се намира получателят на стоките.

Всички импортни такси при внасянето на стоката са за сметка на Потребителя. Потребителят не може да иска възстановяване на цената, ако е отказал да плати импортните такси или да получи пратката.

Търговецът си запазва правото да променя наличните методи на доставка и плащане и/или условията по тях по всяко време чрез публикуване на наличните методи на доставка и плащане на уебсайта без друго известие.

Доставки в БЪЛГАРИЯ

ОпцияВреме за доставка / стойност на поръчкаЦена*
SPEEDY до офис1-2 работни дни / под 100 лв.5.40 лв
SPEEDY до автомат (без преглед)1-2 работни дни / под 100 лв.3.60 лв
SPEEDY до адрес1-2 работни дни / под 100 лв.7.30 лв
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА1-2 работни дни / Над 100 лв.0.00

* Посочените цени са ориентировъчни. Възможно е същите да варират, в зависимост от населеното място, методът на плащане, както и методът на доставка (офис или адрес)

Връщане & Замяна

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

  • констатирани липси;
  • дефекти на стоката;
  • несъответствие с обявения размер;

Рекламация се предявява до 14 дни след получаване на стоката.

При предявяване на рекламация потребителят може да може да претендира за:

  • възстановяване на заплатената сума;
  • заменяне на стоката с нова;

Транспортните разходи за рекламираната стока са за сметка на клиента (освен в случаите на фабричен дефект).

Потребителят може да откаже поръчани и доставени стоки в следните случаи:

  • видимо несъответствие на  доставения продукт с поръчания, което може да се установи с обикновен преглед на продукта;
  • стоката е претърпяла дефект по време на транспортирането;
  • цената при доставка не отговаря на предварително договорената цена;

По силата на чл. 50, 55(ал.1) от ЗЗППТ потребителят може да упражни правата си на отказ в 14 дневен срок, в случай, че е съхранил продуктите във вида, в който ги е получил, без да бъдат ползвани. Връшането на продукти в този случай е за сметка на потребителя.

Как да върна стока?
  1. Можете да върнете стока до 14 дни от получаването й, като предявите рекламация чрез формата по-долу, чат с консултант, имейл или по телефон 082/518 020.
  2. Не иницирайте връщане на стоки, без да попълните формата за рекламация по-долу или да ни уведомите.
  3. Срокът за възстановяване на суми е до 14 раб. дни след като получим стоката обратно и установим, че подлежи на рекламация, т.е. –  е в изряден търговски вид и няма следи от употреба.
Как да разменя стока?
  1. Можете да върнете стока до 14 дни от получаването й, като предявите рекламация чрез формата по-долу, чат с консултант, имейл или по телефон 082/518 020.
  2. Не иницирайте връщане на стоки, без да попълните формата за рекламация по-долу или да ни уведомите.
×